Zarządzanie incydentem to jeden z głównych wątków dyrektywy NIS wprowadzonej ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
Skuteczna identyfikacja, reakcja na incydent oraz raportowanie i wyciąganie wniosków, to obowiązki każdego operatora usługi kluczowej i usługi cyfrowej.
W ramach wdrożenia wymagań ustawy proponujemy zaprojektowanie procesu zarządzania incydentami. Zdając sobie sprawę z tego, jak duże znaczenie odgrywa ten proces w organizacji, dokładamy wszelkich starań, by projektowane zasady odnosiły się do specyfiki organizacji w sposób praktyczny, uwzględniając technologię, strukturę organizacyjną oraz procesy biznesowe.
Obowiązki raportowania incydentów wymuszają zebranie w krótkim czasie wielu informacji z systemów organizacji, czego nie da się skutecznie zrobić bez odpowiednich narzędzi wspomagających. W ramach usługi zarządzania incydentami zaprojektujemy sposób dokumentowania i raportowania incydentów tak, by zostały spełnione wymagania prawne wynikające z Ustawy, a także podpowiemy, które narzędzia wspomagające są optymalne dla sytuacji w organizacji.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.