Zarządzanie incydentem

Zarządzanie Incydentem

Zarządzanie incydentem to jeden z głównych wątków dyrektywy NIS wprowadzonej ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. 

Skuteczna identyfikacja, reakcja na incydent oraz raportowanie i wyciąganie wniosków, to obowiązki każdego operatora usługi kluczowej i usługi cyfrowej. 

W ramach wdrożenia wymagań ustawy proponujemy zaprojektowanie procesu zarządzania incydentami. Zdając sobie sprawę z tego, jak duże znaczenie odgrywa ten proces w organizacji, dokładamy wszelkich starań, by projektowane zasady odnosiły się do specyfiki organizacji w sposób praktyczny, uwzględniając technologię, strukturę organizacyjną oraz procesy biznesowe. 

Obowiązki raportowania incydentów wymuszają zebranie w krótkim czasie wielu informacji z systemów organizacji, czego nie da się skutecznie zrobić bez odpowiednich narzędzi wspomagających. W ramach usługi zarządzania incydentami zaprojektujemy sposób dokumentowania i raportowania incydentów tak, by zostały spełnione wymagania prawne wynikające z Ustawy, a także podpowiemy, które narzędzia wspomagające są optymalne dla sytuacji w organizacji.

Zapraszamy do kontaktu

Formularz kontaktowy znajduje się poniżej, a dane kontaktowe w sekcji: Kontakt 
Polityka prywatności i obowiązek informacyjny

Formularz kontaktowy

O nas | Formularz kontaktowy

(c)2018, Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Zadzwoń do nas:
Ryszard Kluska
Wiceprezes Zarządu
601 366 281
lub napisz:
ryszard.kluska@grupablue.pl
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem